Televize Changhong jsou na digitalizaci připraveny

Produkty nymburského závodu společnosti Changhong jsou podle obchodního a marketingového ředitele pro střední a východní Evropu pro značku Chanhong Jiřího Mrkvičky připraveny na druhou vlnu digitalizace v Česku již od loňského roku. Značka dosahuje v Evropě každoročně patnáctiprocentní nárůst. V ČR jsou pro firmu klíčovými partnery firmy mall.cz a Okay Holding, v rámci Evropy to je Metrogroup. Firma prodává své výrobky po celé Evropě v zemích jako je Německo, Francie, Portugalsko či Itálie včetně zemí střední Evropy. Značka Changhong se letos soustředí na evropských trzích s tzv. bílou technikou, jako jsou lednice či mrazáky.  

Společnost Changhong je jedním z největších výrobců LED televizorů na světě. Jak se její produkty odlišují od konkurence?
Produkty firmy se od konkurence zásadně odlišují především vysoce zajímavým poměrem mezi cenou a kvalitou s ohledem na vybavení televizí. Naše výrobky splňují kvalitní HW vybavení, rozlišení HD Ready, Full HD, či Ultra HD. Naše výrobky nyní mají k dispozici také vlastní operační systém iSmart, který posouvá televizi do kategorie multimediálních zařízení, tedy dokáže spolupracovat s notebookem, mobilním telefonem, tablety a dalšími zařízeními v domácnosti.

Chystá se další fáze digitalizace, která by měla do tuzemských domácností přinést kvalitnější obraz. Jaké novinky chystá v této souvislosti společnost Changhong?
Všechny naše produkty jsou již od loňského roku vybaveny formátem DVB-T2 s kódováním obrazu, které bude používané v České republice, a to na rozdíl od některých výrobců televizí.

Firma před časem podepsala s městem Nymburk smlouvu s tím, že bude expandovat a investuje nemalé prostředky do projektu Changhong v této průmyslové zóně. Můžete tuto investici přiblížit, a jaký je aktuální stav projektu?
Spolupráce pokračuje velmi intenzivně, čemuž nasvědčuje jak rozšíření nymburské průmyslové zóny, tak i nedávná návštěva vedení společnosti Changhong ve Středočeském kraji, která se bude v brzké době opakovat. Vláda Sečuánské provincie bude mít na Praze 1 rovněž k dispozici reprezentační prostory pro kulturní a společenské centrum, kde se bude společnost Changhong také prezentovat.

Závod firmy v Nymburku má roční kapacitu 1 milion televizí ročně. Jaký je cíl pro letošní rok?
Od roku 2008, kdy byl náš výrobní závod v Nymburku spuštěn, máme k dispozici šest výrobních linek s 350 zaměstnanci. Loni jsme se pohybovali ve výrobní kapacitě na 65 až 70 procentech, letos máme v plánu navýšení výroby.

Zdroj: top