Kolonial se na sezonu připravil s Lotus Grillem a má největší grilovací nabídku

E-shop s potravinami Kolonial.cz vsadil na českou oblibu grilování. Do své nabídky na letošní grilovací sezonu zařadil kompletní portfolio největšího výrobce bezkouřových grilů, německého Lotus Grillu. Spolu se čtyřmi stovkami druhů masa a uzenin, biozeleninou a čerstvými bylinkami je tak možné objednat si domů také kompletní grilovací výbavu. Grilovací nabídku má navíc Kolonial nejširší ze všech e-shopů s potravinami.  

Letošní grilovací sezona paradoxně startovala již se začátkem dubna, kdy byl první opravdu teplý jarní víkend, naplno se však rozjíždí až v těchto dnech. Podíl nákupů se zásobami na grilování je přitom v porovnání s loňským rokem asi o čtvrtinu větší. Roste i jejich hodnota, která se leckdy pohybuje až kolem hranice 5 000 korun. Grilování e-shopům navíc přináší také zákazníky, kteří dovážku potravin vyzkouší vůbec poprvé. Orientace na grilovací sortiment je tak pro e-shop logickým krokem.

“Vzhledem k tomu, že většina zákazníků Kolonialu je z města, chtěli jsme nabídnout grily, které jde bez problému použít i na balkoně. Lotus Grill byl v tomto ohledu jasná volba i na základě doporučení našich zákazníků,” zmiňuje Ondřej Tomeš, marketingový ředitel. “Rozhodli jsme se nabídnout nejen kompletní barevnou řadu grilů, ale také veškeré příslušenství. Jasně tím chceme ukázat, že když už připravujeme pro zákazníky novou kategorii zboží, bude plně srovnatelná se specializovaným obchodem. Tak aby zákazník na Kolonialu sehnal opravdu vše, co pro svůj kulinářský zážitek potřebuje.”

Podle spotřebitelských průzkumů se grilování pravidelně zúčastní čtvrtina všech obyvatel České republiky. Podle Tomeše je nadále jasnou volbou hovězí a kuřecí maso, stále častěji se však v nákupech objevují i méně časté druhy zeleniny a hub. Zájem je také o méně známé, exotické ryby, jako například mečouna nebo butterfish. Letošek zároveň dokazuje, že plně padly obavy zákazníků z kvality a čerstvosti masa nakupovaného online. Jeho skladování a doprava je přitom pro e-shop s potravinami paradoxně jednodušší než u běžného obchodu.
“Čerstvé potraviny jsme navíc přímo na e-shopu viditelně označili expiračními štítky, zákazník tak má již při výběru přesný přehled o trvanlivosti nakupované potraviny,” zmiňuje Tomeš.

Kolonial nabízí 13 500 položek potravin i potřeb pro domácnost. Pod heslem “Potraviny online jednoduše ve velkém” rozváží nákupy pro 3 miliony obyvatel České republiky a jeden milion domácností. Své zákazníky obslouží v Praze, středních Čechách, Plzni a na Rokycansku, v Hradci Králové, na Pardubicku a Chrudimsku, ale také v Ústí nad Labem a na Teplicku nebo v Liberci. Využívat ho mohou i obce podél dálnice D5 a D10. Pro Prahu a okolí doručí nákup v den objednávky, pro zbytek republiky pak platí pravidlo „Večer objednáte – ráno máte“, kdy nákupy dokončené do 22:00 hodin Kolonial zaveze od 8:00 následujícího dne.

Nabízené produkty: https://www.kolonial.cz/stranky/grilovani